Foto-contest2-copia

#MyVintage poster

Our #MyVintage photography contest is an amazing opportunity for you to have your photo exhibited on our museum’s wall. And you can also win great prizes. Since the contest launched in late December, now at the 2 month mark we have had over 150 submissions and about 5000 votes. But we want more! Can you help circulate the #MyVintage poster (download PDF) or this blog post to your friends who love Vintage or photography? Click here for instructions in English on how to participate in the contest.

*****

Il nostro concorso fotografico #MyVintage è un’opportunità unica per avere la tua fotografia in mostra al nostro museo. E puoi anche vincere fantastici premi. Da quando il concorso è stato lanciato a fine Dicembre, in solo 2 mesi quindi, abbiamo ricevuto più di 150 foto e circa 5000 voti. Ma ne vogliamo di più! Puoi aiutarci a diffondere il poster #MyVintage in formato PDF, oppure questo blog post, ai tuoi amici che apprezzano il vintage oppure la fotografia? LEGGI QUI per partecipare al concorso (in Italiano).